TOMMY HILFIGER ACCELEREAZĂ ÎN CURSA SUSTENABILITĂȚII PRIN AMBIȚIOSUL PROGRAM MAKE IT POSSIBLE

TOMMY HILFIGER ACCELEREAZĂ ÎN CURSA SUSTENABILITĂȚII PRIN AMBIȚIOSUL PROGRAM  MAKE IT POSSIBLE

Construit în jurul viziunii „ Nu risipi nimic și întâmpină-i pe toți”, programul inițiat de Tommy Hilfiger, Make it possible, își propune îndeplinirea a 24 de obiective îndrăznețe care vizează circularitatea și incluziunea până în 2030 Tommy Hilfiger lansează Make it possible sub forma unei abordări curajoase a sustenabilității, din perspectiva grijii față de mediul înconjurător și față de societate, consolidând astfel angajamentul companiei de a crea modă prin care „nimic nu se pierde și…

Read More

Tommy Hilfiger anunță lansarea modelului TJ 8.0 Heritage Runner

Tommy Hilfiger anunță lansarea modelului TJ 8.0 Heritage Runner

Brandul Tommy Hilfiger anunță lansarea modelului TJ 8.0 Heritage Runner în ediție limitată. În onoarea celei de-a 35-a aniversări a brandului, 1985 de perechi a noului model de sneaker TOMMY JEANS au fost produse la nivel global, salutând anul de înființare a brandului. Modelul TJ 8.0 Heritage Runner este disponibil în magazinele TOMYM JEANS selecționate. Realizat din piele albă, sneaker-ul cu talpă groasă este inspirit de un model în stil asemănător din arhiva anilor ’90….

Read More

ECCO a implementat primul concept de magazin Prime în România

ECCO a implementat primul concept de magazin Prime în România

Pentru că stilul se îmbină întotdeauna cu pasiunea și confortul, ECCO a deschis porțile primului magazin Prime, în Promenada, București. Conceptul Prime înseamnă, în primul rând, un stil care respectă valorile ECCO, pentru că, încă din 1963, brand-ul ECCO și-a propus să depășească barierele în materie de încălțăminte, prin materiile Prime și tehnologiile pe care le folosește, atunci când vine vorba de calitate, confort și inovație. Un nou look in stil Scandinav În ultima lună,…

Read More

Câștigătorii Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge

Câștigătorii Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge

Tommy Hilfiger anunță că Apon Wellbeing și A Beautiful Mess sunt câștigătorii Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. , ediția 2019. Peste 400 de candidaturi au fost primite la cea de-a doua ediție a programului global ce  își propune să sprijine întreprinderile antreprenoriale de tip start-up și scale-up, dezvoltând soluții care promovează o schimbare incluzivă și pozitivă în domeniul modei. „Noi, la Tommy Hilfiger, ne-am luat angajamentului de a nu risipi nimic și de a îmbrățișa totul. De…

Read More

O nouă colaborare Tommy X Lewis X H.E.R.

O nouă colaborare Tommy X Lewis X H.E.R.

Brandul Tommy Hilfiger anunță o colaborare neașteptată pentru colecția TommyXLewisXH.E.R. între designer-ul american Tommy Hilfiger, Campionul de Formula OneTM Lewis Hamilton și cântăreața și compozitoarea H.E.R, câștigătoare a premiilor Grammy. În cel de-al patrulea sezon al lor de colaborare, Tommy Hilfiger și Lewis Hamilton au invitat-o pe artistă să își adauge twist-ul unic, inconfundabil colecției TommyXLewis Primăvară 2020, care îmbrățișează sustenabilitatea și filosofia ,,Style for All”. Stilurile statement TommyXLewisXH.E.R vor avea premiera alături de colecția…

Read More

Awkwafina a purtat o ținută TommyXZendaya la petrecerea cu ceai BAFTA

Awkwafina a purtat o ținută TommyXZendaya la petrecerea cu ceai BAFTA

Brand-ul Tommy Hilfiger anunță că actrița Awkwafina a purtat o ținută TommyXZendaya la petrecerea cu ceai BAFTA în Los Angeles. Awkwafina a purtat o rochie în carouri și imprimeu tip houndstooth din colecția  TommyXZendaya. Colecția TommyXZendaya este disponibilă în România, în magazinele TOMMY HILFIGER  selecționate. UNDE:          Four Seasons Hotel, Los Angeles, CA CÂND:          Sâmbătă, 4 ianuarie 2020  

Read More

Cadouri prețioase de Crăciun

Cadouri prețioase de Crăciun

În luna cadourilor, gesturile de afecțiune nu doar se simt, ci se și văd. Ambalate cu grijă, alese cu cea mai mare atenție, acestea sunt cadourile pe care le oferim celor dragi ca mici dovezi de iubire, cu scopul de le aduce bucurie. Există un loc în care aceste mici dovezi ale prețurii ascund povești speciale ce își păstrează strălucirea pentru totdeauna. La KULTHO, totul are un farmec aparte, mai ales în luna decembrie. O…

Read More

A fost desemnată Best Bridal Brand a anului 2019 în cadrul Galei I Success “Celebrity Awards – Femei de Succes”

A fost desemnată Best Bridal Brand a anului 2019 în cadrul Galei I Success “Celebrity Awards – Femei de Succes”

Ediția cu numărul șase a Galei I Success „Celebrity Awards –“Femei de succes” a avut loc luni, 9 decembrie, la Aristocrat Events Hall, un centru exclusivist de evenimente devenit deja tradiţie, unde invitaţii au ajuns să se simtă ca într-o mare familie. Cele mai în vogă vedete din televiziune, film, muzică, modă, dar şi femei de afaceri, personalități din lumea medicală și chirurgi de excepție au fost premiați în cadrul Galei I Success „Celebrity Awards…

Read More

S-a deschis primul magazin de accesorii Tommy Hilfiger

S-a deschis primul magazin de accesorii Tommy Hilfiger

Primul magazin Tommy Hilfiger s-a deschis în Mega Mall, pe 28 septembrie. Fanii brand-ului pot găsi încălțăminte și accesorii la care până acum aveau acces mai greu. Magazinul este al 13-lea din țară și cel mai nou, într-un portofoliu în creștere de magazine ale cunoscute firme din întreaga lume. Magazinul este operat de Sarkk S.A., distribuitor exlusiv al mărcii în România. Cu o suprafață de 101 mp, designul magazinului reflectă noul concept global de vânzare cu amănuntul…

Read More

CULISELE SPECTACOLULUI DE MODĂ TOMMYNOW “SEE NOW, BUY NOW” 


CULISELE SPECTACOLULUI DE MODĂ TOMMYNOW “SEE NOW, BUY NOW” 


Tommy Hilfiger anunță TOMMYNOW ce prezintă TommyXZendaya, o celebrare a incluziunii, diversității și validării în modă. După cinci sezoane în turneu mondial, evenimentul de modă experiențial s-a întors la New York Fashion Week pentru a prezenta colecția TommyXZendaya Toamnă 2019 realizată de designer-ul Tommy Hilfiger în colaborare cu actrița americană Zendaya.  Spectacolul de modă TOMMYNOW din acest sezon continuă să aducă la viață spiritul brand-ului pentru consumatorii din intreaga lume. Din toamna anului 2016, spectacolul…

Read More

TOMMY HILFIGER REVINE ÎN NEW YORK CU EVENIMENTULDE MODĂ TOMMYNOW “SEE NOW, BUY NOW” ȘI DEBUTUL COLABORĂRII TOMMYXZENDAYA TOAMNĂ 2019 


TOMMY HILFIGER REVINE ÎN NEW YORK CU EVENIMENTULDE MODĂ TOMMYNOW “SEE NOW, BUY NOW” ȘI DEBUTUL COLABORĂRII TOMMYXZENDAYA TOAMNĂ 2019 


Tommy Hilfiger anunță TOMMYNOW ce prezintă TommyXZendaya, o celebrare a incluziunii, diversității și validării în modă. După cinci sezoane în turneu mondial, evenimentul de modă experiențial s-a întors la New York Fashion Week pentru a prezenta colecția TommyXZendaya Toamnă 2019 realizată de designer-ul Tommy Hilfiger în colaborare cu actrița americană Zendaya.  Spectacolul de modă TOMMYNOW din acest sezon continuă să aducă la viață spiritul brand-ului pentru consumatorii din intreaga lume. Din toamna anului 2016, spectacolul…

Read More

Casa Dior, acuzată de rasism, a retras campania cu Johnny Depp

Casa Dior, acuzată de rasism, a retras campania cu Johnny Depp

Casa de lux Dior a retras videoclipurile publicitare pentru parfumul „Sauvage” cu Johnny Depp. Decizia a fost luată ca urmare a criticilor apărute pe reţelele sociale. Diferitele clipuri publicate pe Twitter sau YouTube, care utilizează referinţe cu privire la cultura amerindienilor, au fost acuzate de rasism şi însuşirea unor valori culturale. Tanaya Beatty,  actriţa de clipuri publicitare, de origine amerindiană, a declarat că „alegerile sale privind cariera sunt adesea compromisuri”. „De-a lungul istoriei indienilor din…

Read More

Campanie împotriva pantofilor cu toc, în Japonia

Campanie împotriva pantofilor cu toc, în Japonia

Un grup de femei din Japonia a iniţiat o petiţie pentru a protesta faţă de codurile stricte privind vestimentaţia la locul de muncă, prin care angajatele sunt obligate să poarte pantofi cu toc, transmite StraitsTimes.com. Campania denumită #KuToo reprezintă un joc de cuvinte. Astfel, au fost combinate cuvintele japoneze pentru pantofi „kutsu” şi „kutsuu”, care înseamnă „durere”, iar actriţa şi scriitoarea Yumi Ishikawa a lansat campania online şi a atras peste 19.000 de susţinători. Activiştii…

Read More

Puloverul lui Kurt Cobain, vândut la licitaţie pentru 75.000 de dolari

Puloverul lui Kurt Cobain, vândut la licitaţie pentru 75.000 de dolari

Puloverul purtat de Kurt Cobain la ultima şedinţă foto cu grupul Nirvana a fost vândut la licitaţie pentru 75.000 de dolari, potrivit BBC. Puloverul gri cu nasturi folosit de muzician la sesiunea foto pentru promovarea albumului „In Utero”, în vara anului 1993, era estimat la 10.000 – 20.000 de dolari, potrivit Julien’s Auctions. Fotografiile cu Kurt Cobain purtând piesa vestimentară au fost făcute de Jesse Frohman şi incluse în albumul „Kurt Cobain: The Last session”….

Read More

Calvin Klein a renunţat la linia de lux

Calvin Klein a renunţat la linia de lux

Calvin Klein a anunţat că renunţă la linia sa de haine prêt-à-porter de lux pentru a se consacra pe moda pentru marele public. Decizia a fost luată ca urmare a unei repoziţionări iniţiate de casa-mamă PVH. „Pot confirma că marca Calvin Klein 205W39NYC se va închide”, a indicat, pentru AFP, un purtător de cuvânt al lui Calvin Klein. Această etichetă a fost până în prezent dedicată produselor de lux ale casei create în 1968.  Calvin…

Read More

Cel mai scump mărțișor, adjudecat pentru 9.000 de euro

Cel mai scump mărțișor, adjudecat pentru 9.000 de euro

Un pandantiv Fabergé din aur, decorat cu email şi diamante, a fost adjudecat la preţul de 9.000 de euro în cadrul Licitaţiei de Mărţişor de Bijuterii şi Artă Decorativă, organizată recent de casa Artmark. Bijuteria ar putea fi un cadou superb de 1 Martie pentru o doamnă sau domnișoară. Pandantivul din aur galben de 18K are patru diamante rotunde briliant şi a fost estimat între 600 şi 900 de euro. Un colier transilvănean, adjudecat pentru…

Read More

Ţinutele japonezilor la Olimpiada din 2020, realizate din materiale reciclate

Ţinutele japonezilor la Olimpiada din 2020, realizate din materiale reciclate

Ţinutele pe care sportivii şi oficialii japonezi le vor purta la Jocurile Olimpice şi la Jocurile Paralimpice de la Tokyo, din 2020, vor fi confecţionate din materiale reciclate, obţinute din îmbrăcăminte uzată, a anunţat compania Asics. Firma japoneză a lansat o campanie în cadrul căreia vor fi strânse echipamente “asociate cu amintiri preţioase de la echipe şcolare, zile dedicate sportului şi maratoane”. Obiectivul este strângerea a aproximativ 30.000 de obiecte de îmbrăcăminte sport în cutii…

Read More

Casa Dior își prezintă colecția de toamnă-iarnă mai devreme

Casa Dior își prezintă colecția de toamnă-iarnă mai devreme

Casa Dior a anunţat că prezentarea colecţiei prêt-a-porter toamnă-iarnă 2019-2020 va avea loc pe 18 ianuarie, cu o zi mai devreme decât era prevăzut. Motivul acestei schimbărri se pare că are legătură cu manifestaţiile „vestelor galbene”. Show-ul programat la ora 17.00 „a fost mutat pe 18 ianuarie, la ora 18.00”, a declarat, pentru AFP, Albane Poussou-Frey, o purtătoare de cuvânt a casei. „Casa nu poate să dezvăluie motivele” acestei decizii, a continuat Albane Poussou-Frey, refuzând de…

Read More

Tendințele anului 2019 în manichiură

Tendințele anului 2019 în manichiură

Și în materie de manichiuri există trenduri ce se schimbă destul de des. Așadar, descoperim că în 2019 se anunță ca favorită manichiura cu accente metalice. Vorbim fie de un auriu cu particule sclipitoare de o granulație fină, fie de motive decorative pe un ton de culoare mată. Acest gen de manichiură se pretează în mod special pentru ocazii speciale, fiind acel gen de manichiură pretențioasă. O altă preferință este cea pentru roșu. Nu doar…

Read More

Casa de modă Versace va fi vândută. Cine ar putea să o cumpere

Casa de modă Versace va fi vândută. Cine ar putea să o cumpere

Casa italiană de modă Versace, una dintre puţinele rămase independente, va fi vândută, potrivit Il Corriere della Sera. Se pare că grupul american Michael Kors, fabricantului de pantofi Jimmy Choo ori brandului de bijuterii Tiffany & Co se află printre potențialii cumpărători. Ziarul italian a citat surse şi a precizat că anunţul oficial privind vânzarea ar putea fi făcut marţi, „în ziua în care Donatella Versace (directorul artistic şi vicepreşedinta grupului, n.r.) a convocat angajaţii”….

Read More
1 2 3