5.000 de euro, Revelionul 2020 în Thailanda

Nici nu s-a terminat vacanța de vară că  românii își rezervă deja sejururi pentru Revelionul 2020. Astfel, agențiile de turism înregistrează o creștere de 15 la sută la cererile pentru vacanțele de iarnă, comparativ cu anul trecut.

“Deși ne aflăm în plin sezon estival, clienții au început să ne transmită solicitari pentru a-și achiziționa vacanța de Revelion. Românii știu deja că Revelionul este o perioadă atât de solicitată în întreaga lume, iar disponibilitatea locurilor pentru zboruri este foarte redusă așa că au învătat să își achiziționeze aceste pachete din timp. În acest context, observăm o creștere cu 15 procente a cererilor comparativ cu anul trecut. Sfatul meu pentru cei care nu s-au hotărât încă, este să contacteze agențiile pentru a avea vacanța planificată până în cel mai mic detaliu,” a declarat Sorin Stoica, CEO Eturia

Pentru sezonul vacanțelor de iarnă, Eturia a studiat piața internațională, trendurile din anii trecuți, dar a ținut cont și de opiniile turișitilor la întocmirea ofertelor. Astfel, a conceput pachete pentru a se potrivi perfect cu profilul turistului roman aflat în căutare de oferte pentru destinațiile exotice. În aceste condiții, Eturia mizează pentru sfârșitul de an pe următoarele destinații: SUA, Insulele din Marea Caraibilor, Mauritius, Maldive, Kenya și Thailanda.

Cât costă Revelionul 2020 pentru o familie într-o destinație exotică

Bugetul mediu pentru o familie de Revelion în aceste destinații exotice variază în funcție de durată, număr de persoane și de categoria hotelului. Pentru un sejur la plajă în Thailanda, cu mic-dejun inclus, tariful este de aproximativ 5.000 de euro, pentru o vacanță în SUA, fără regim de mese inclus, o familie poate plăti aproximativ 7000 de euro. În Mauritius bugetul aproximativ pentru o familie cu un copil, în regim All Inclusive, este de 10.000 de euro, în Mexic, aceeași vacanță All Inclusive ajunge la 9.500 euro, pe când în  Kenya la  7.500 Euro/familie.

“Achiziționând de acum vacanța de Revelion, turiștii au posibilitatea să aleagă dintr-o paletă foarte vastă de oferte. Astfel, cu cât ne apropiem mai mult de plecare, disponibilitatea este mai scăzută, iar tarifele mai ridicate,” a mai spus  Sorin Stoica CEO Eturia.

Leave a Comment