Calvin Klein sarbatoreste momentele definitorii ale calatoriei LGBTQIA + cu campania #proudinmycalvins

Cea mai recenta campanie Calvin Klein este o sarbatoare a momentelor definitorii din calatoria queer. O continuare a miscarii #proudinmycalvins, campania revizuieste evenimentele transformatoare care au modelat vietile talentelor din diferite parti ale lumii in diferite momente din timp.

 

Sase fotografi au surprins vizual opt ​​membri ai distributiei intr-un cadru intim si retras. Video-urile scurte documenteaza povestile si experientele relevante, incarcate de multa emotie, ale celor care fac parte din campanie.

 

In timp ce fiecare participant se remarca prin experienta sa extrem de individuala si talentul rar pe care il are, toti sunt uniti in pasiunea lor comuna  si impactul asupra  comunitatii LGBTQIA +.

 

Arca (she/her) filmat de Gorka Postigo la Barcelona

Artista nonbinar din Barcelona, ​​care a debutat pe numele Arca in vara anului 2011, creeaza un mix intre genuri in muzica, performance si pictura.

 

„Prima data cand mi-am dat permisiunea de a explora. In acel moment de conectare, am simtit o anumita vitalitate. M-am simtit eliberat de indoiala … entuziasmata de ceea ce urma sa vina. ”- 2009

Honey Dijon (she/her) filmat de Matt Lambert la Berlin

Artista, DJ-ul si designer-ul de moda Honey s-a nascut in Chicago si isi imparte timpul intre New York si Berlin. Noul ei album Black Girl Magic va fi lansat la sfarsitul acestui an.

„Prima data in viata mea cand cineva ma vazuse inainte de a ma vedea eu pe mine … A fost o alta femeie trans care mi-a spus: „Tu ar trebui sa porti o fusta. ” Mi-am dat seama in acel moment ca as putea exista.” – 1990

Isaac Cole Powell (he/him) filmat de Ryan McGinley in New York City

Actorul si cantaretul american a jucat recent rolul lui „Tony” pe Broadway in West Side Story si este prezent in sezonul viitor al Modern Love si in adaptarea cinematografica Universal a lui Dear Evan Hansen.

„Mana mea doar mi-a coborat pe coapsa, asteptand clipa in care il voi atinge ca din greseala. In cele din urma s-a intamplat. A fost ceva electric. Intregul meu corp stralucea a culori. Stiam ca dupa acel moment nu mai este cale de intoarcere. ”- 2010

 

Kai Isaiah Jamal (they/them) filmat de Campbell Addy in Londra

 

Poet orator si activist se bazeaza pe experientele personale ca persoana trans de culoare. Munca lor se concentreaza pe explorarea, intelegerea si demontarea normelor sociale.

 

„Nu o voi uita niciodata. O numesc tranzitia mea 2.0. Abilitatea de a pasi inapoi inspre feminitate si de a sarbatori acel moment glorios … unde odata lucrurile acestea ar fi fost cu adevarat covarsitoare din punct de vedere emotional. M-am simtit usor si liber. ”- 2020

 

King Princess (pronoun-fluid) filmat de Collier Schorr in New York City

Cantareata, compozitoarea si producatoarea din Brooklyn, NY, a cunoscut rapid celebritatea dupa single-ul ei de debut in 2018. A fost prin intermediul mamei sale, care lucra in industria fashion, locul unde si-a gasit prima data familia LGBTQIA +.

„Am inceput sa-mi dau seama ca faceam parte din acest melanj de oameni queer care au reusit sa realizeze lucruri foare puternice si cu impact. Cand am realizat asta, totul a capatat sens. ”- 2012

Omar Ayuso (he/him) filmat de Gorka Postigo la Madrid

Actorul nascut in Madrid este cunoscut mai ales pentru rolul sau de Omar Shanaa in serialul de televiziune spaniol Elite, o  drama thriller pentru adolescenti.

„Cand i-am spus mamei mele … m-am gandit ca va fi socata si va face scandal. Ea a spus: „Ok, voi lua niste bilete la The Sound of Music. ’” – 2013

Raisa Flowers (she/her) filmat de Ryan McGinley in New York City

 

O persoana multi-talentata, artista, model si muza, Raisa foloseste ca sursa de inspiratie background-ul ei indian si experientele queer din cluburile underground pentru a remodela modul in care societatea priveste frumusetea si moda.

 

„Cand mergeam la scoala catolica … m-am ras pentru prima oara pe cap. Directorul meu a fost de genul: „Trebuie sa o urmarim, pentru ca va fi salbatica.” M-am simtit badass. „- 2010

 

Samuel de Saboia (he/him) filmat de Vivi Bacco in São Paulo

 

Artistul queer afro-indigen brazilian estompeaza liniile dintre arta si moda. Artistul multimedia se concentreaza pe nevoia de advocacy si construirea unor punti de comunicare cu comunitatea queer din tara sa natala.

 

„Nu sarutasem niciodata un barbat pana in acel moment. Inima imi pompa, dar parca abia imi puteam vedea pieptul miscandu-se.” – 2015

 

 

Campania adopta o abordare autentica a stilului, prezentand piese cheie din colectia capsula Calvin Klein Pride 2021, asociata cu item-uri essentials din denim si lenjerie intima, care pun in valoare stilul fiecarui participant.  Colectia Pride din acest an prezinta siluete clasice, inclusiv braleta Modern Cotton si slip boxer cu logo-ul brand-ului imprimat pe talie intr-o editie limitata. Tricouri decupate si hanorace cu guler sunt, de asemenea, prezente in campanie, la fel ca pantalonii din denim, sepcile truckers si iconicul tricou alb.

Campania globala a fost lansata pe 26 mai cu un video statement care prezinta un montaj de povesti si imagini din campanie. O serie de scurtmetraje care prezinta povestea individuala a fiecarui membru al distributiei va fi lansata pe tot parcursul anului pe canalele Calvin Klein alaturi de alt tip de continut #proudinmycalvins.

Calvin Klein este partener cu mai multe organizatii non-profit in sprijinul promovarii, egalitatii si sigurantei in comunitatea LGBTQIA +. Anul acesta, Calvin Klein anunta un parteneriat ce va dura doi ani cu Trevor Project, cea mai mare organizatie din lume pentru prevenirea sinuciderii si interventie in situatii de criza pentru tinerii LGBTQIA+. Prin acest parteneriat, Calvin Klein isi va folosi platforma atat pentru a creste vizibilitatea tuturor informatiilor pe care Trevor le are vis a vis de sanatatea mintala cat si pentru a promova incluziunea comunitatii LGBTQIA +.

In plus, Calvin Klein sustine activitatea ILGA World ca voce globala pentru drepturile LGBTQIA + ale celor care se confrunta cu discriminare pe motiv de orientare sexuala, sex, identitate si / sau caracteristici sexuale. De asemenea, brand-ul a alocat fonduri catre Fondul de Aparare Juridica si Educatie Transgender si continua, alaturi de compania-mama PVH Corp, sa sprijine onePULSE Foundation, organizatia nonprofit infiintata de proprietarul clubului de noapte Pulse dupa atentatul din 12 iunie 2016 din Orlando, Florida. Sprijinul brand-ului pentru onePULSE a inceput la cererea asociatilor companiei care doreau sa celebreze memoria si mostenirea colegului lor, Frank Hernandez.

La inceputul acestui an, Calvin Klein Australia a anuntat un parteneriat de trei ani cu BlaQ Aboriginal Corporation, o organizatie care sprijina comunitatea LGBTQIA + din Insulele Aborigene si Torres Strait.

 

###

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri si o retea extinsa de magazine selectionate.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.

 

Despre Calvin Klein, Inc.

CALVIN KLEIN este un brand de lifestyle cu idealuri indraznete, progresive si o estetica seducatoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea moderna si minimalista a design-ului, imaginile incitante si conexiunea autentica cu mediul cultural rezoneaza cu clientii brand-ului de peste 50 de ani.

Fondata in anul 1968 de catre Calvin Klein si partenerul sau de afaceri, Barry Schwartz, compania si-a construit reputatia ca lider in industria de moda americana prin liniile distincte ale brand-ului si o gama de produse licentiate. Vanzarile retail la nivel global ale produselor Calvin Klein au depasit 9 miliarde de dolari in 2019 si au fost distribuite in peste 110 de tari. Calvin Klein are peste 11.500 de asociati la nivel global

Leave a Comment